onsdag 16. januar 2013

Mood board og januarinspirasjon



Noen flere som har lyst på noe nytt og en liten fornyelse hjemme nå i januar...?
Jeg har!!
Ikke så mye, bare noen nye puter, nye friske blomster, en ny fargenyanse.

Mitt mood board ser slik ut om dagen:
Sort / hvitt.  Natur. Bitte litt dus fersken. Harlequin ruter. Friske, krispe blomster. 

Harlequin ruter i sort hvitt står som nr. 1 på listen!
Helst i form av  noen fine puter... Vet du om noen, si gjerne til!
Litt dus fersken farge innimellom er faktisk kommet i hus.
Hvitmalte stubber. Som bord, eller krakk på badet. Med hjul kanskje...
Snøballer i porselen fra keramikker Norvald Hemre er verdens fineste med lys i!
Elsker mine og gleder meg til jeg kan ha peoner i de igjen...
Sorte detaljer finnes fra før hjemme hos oss, er så fint mot det hvite. Noen flere sorte detaljer er planlagt... ;)
Så vil jeg ha slik kjemperufsete saltvannsflette :) Jeg elsker trått, rufsete, surfehår enten det er kort eller langt. 
Sparer til lengre hår og har masse januarinspirasjon om dagene :)

Ha en så fin dag der ute!
Håper januarinspirasjonen finner deg!

3 kommentarer:

  1. Veldig fint moodboard! Ser vi har mye felles på den listen... ;) Digger rutemønsteret! Og kjenner jeg også vil ha en fresh farge inn i interiøret i år! :D Lilla skal visst være årets farge.. men jeg tror jeg vil ha en lys lakserød! Fine toner ilag med svart og hvitt :D
    Kose deg i helgen! :D
    Stor klem :D

    SvarSlett
  2. Hehe...Oda! Vi pleier jo ha litt like moodboards... ;) Om du vil ha lakserødt er den nye Tine k kolleksjonen noe for deg! Masse fint :)
    Du må si om du kommer over sånne harlequin puter. I sort hvitt... Jeg skulle ønske Day eller Tine k kom med noen i sine kolleksjoner... Vil ha de litt i den stilen, litt rufs i kantene gjerne. Ikke sånne retro-kule... Du vet! ;) hehe..
    Ha en så fin helg i Kongsvinger!!
    Nå er jeg ferdig på jobb og skal hjem og ut på tur :) Er 13 minus, sol og kjempefint hos oss :)
    Stoor klem på deg!

    SvarSlett
  3. Jewelry is designed to be worn, so one should always consider durability when choosing pink gems for settings. For jewelry that is more prone to wear and tear, tougher gemstones are important. However, for protected jewelry such as earrings or brooches, any pink gemstone is fine as long as it's worn with some care. Another factor to consider is availability.
    925 Silver Bracelet
    womens clothing
    shoulder bags

    SvarSlett