onsdag 4. desember 2013

Wanted!! Tine k velour juletre


Er det noen som har, og vil selge sitt velour juletre fra Tine k???
Velourjulepynten fra Tine k er gått ut av sortementet, og jeg har sjekket alle butikker og nettbutikker jeg har kommet over…
Om du har et slikt tre, og kanskje er blitt litt lei av det…. Da vil jeg gjerne kjøpe det!!
Håper, håper, håper…!!
Send meg en mail på anemone1@online.no så blir jeg utrolig glad!!
:)

Bildet er lånt fra den superfine svenske bloggen Helt enkelt

Jeg holder på å ordne til en ny bloppis…
Denne gangen blir det mye julepynt + en del annet.
Legger det ut i løpet av kvelden eller hvertfall i løpet av i morgen.

Ha en så fin adventskveld!
:)

1 kommentar:

  1. Å det gledes til å myse seinere min venn!
    Her er bare mormorjulepynt vettu.....håper du får tak i det søte treet.
    Å vi sees jo snart!!!! JEEEY ❤️❤️❤️

    SvarSlett