fredag 22. november 2013

Instagram


Lite blogging hos meg for tiden…
Litt nytt skjer på interiørfronten likevel.


Høy kommode kjøpt på Finn.no er siste prosjektet mitt.
Jeg har malt den sort, og den rommer masse i alle skuffene.
Når jeg ryddet ut av kjelleren her hjemme kastet jeg et skap som var omtrent likt på denne kommoden i form og størrelse.
Skapet var litt ødelagt og fuktskadet i bunn.
Gikk ikke mer enn noen måneder før jeg angret på at jeg kastet det...
Siden det har jeg lett etter et lignende møbel.
Endelig fant jeg det!
:)



Jeg har Instagram, for dere som vil følge meg der.
henrietteskjoldal
Der er det mye mer aktivitet enn på bloggen…
;)
Skal prøve å oppdatere bloggen litt oftere også...

Ha en så fin helg der ute!



5 kommentarer:

  1. Klart jeg vil følge deg på instagram :)
    Har akkurat lagt meg til, så da er det bare å håpe på at du godtar forespørselen da :)))

    Ha en fin lørdag og helg
    Klem Heidi

    SvarSlett
  2. Hei Henriette min søte venn.
    Så koselig og gøy å se bilder igjen fra deg.
    Fine de små søte husene med lys på. Og skapet var jo knallflott da,
    Bra du fikk tak i det.
    Hehe... ja du er litt spontan sånn som meg av og til.
    Jeg sitter og ser bort på huset ditt nå, og håper din lille søte famile koser dere.
    ÅÅÅ jeg savner lille Thord. Du er heldig som kan kose med babyen din hele dagen.
    Nå lager mannen min mat og vi skal snart spise deilig Libanesis mat.
    Yummiiii...
    Klem Margareth med nye laaange øyevipper. Hihi. Kamelen kalles jeg nå. ;)

    SvarSlett
  3. Å hei skjønne lysfontene;)))
    Å så herlig med innlegg fra deg vettu!
    SÅ fint hos deg og dine gutter.
    Kjørte forbi huset ditt isted....vi har vært på hånballcup i bjørnarhallen....
    Gleder meg SÅ til du er ferdig med eksamen og vi skal kose oss med besøk hos meg;)
    MÅ jo pynte julehus til dere kommer sant?? hi,hi.
    TUSEN takk for dine herlige spor....du skriver så masse fint til meg...gjemmer det i mitt hjerte!
    Kos deg pumkin så sees vi snart.....og søte kamelen så klart...hi,hi

    Kyss og klem.

    SvarSlett
  4. Så nydelig skap:)ønsker deg ei fin ny veke!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. its attractive iridescence , an optical phenomenon found only a small variety of special gems. Like all things organic, there is a niche market for everything from fruit and vegetables to gems and jewelry. Living organic isn't limited to only a few aspects of life, rather, it's an entire lifestyle, involving one's health (body and mind) , as well as.
    925 Silver Bracelet
    shoulder bags
    womens clothing

    SvarSlett