tirsdag 28. mai 2013

Fersken



Vi har fått verdens skjønneste lille baby og blogging blir viet lite tid om dagene.
Vi lever i en deilig babyboble som jeg håper varer så lenge som mulig :) 
Driver kun med babykos og turer med vognen.
Tiden flyr og vi nyter hver dag med vår lille, gode skatt.
Her på bloggen blir det nok ingen babyblogging og bilder. 
Men interiør og nye prosjekter, slik bloggen var tenkt.


I dag er første dagen på noen uker at putene ser sånn ut i sofaen...
Her sitter jeg og koser i babyhår, snuser i babynakke, susser på myke babykinn, og når Helge kommer hjem fra jobb er det hans tur til å kose baby... 
Puffing av puter blir det altså liten tid til... Heldigvis.. :)


Det skjer naturlig nok lite på interiørfronten her hjemme for tiden.
Men i dag var vi innom fine, gamle-butikken min, Anemone og snopet nye puter.
Disse ferskenfargete fra Miljøgården var jeg med å bestilte på messen i januar, og jeg har ventet på de helt til nå... ;)
Friske og sommerslige i tv-hulen vår.
Putene finnes i to varianter. I velour og i quiltet bomull.


Kuvertbrikker i samme deilige fersken farge, sammen med jeans brikker fra Lexington.


Uredigerte bilder i dag.... Men fersken fargen synes likevel :)
Ha en så fin dag, så kikker jeg innom dere med blogger sånn litt etter hvert :)

8 kommentarer:

  1. Guuu :) Ja, det ble jo kjempe lekkert!!
    Så herlig at du koser deg hjemme med lille gullet!! Han er jo bare aldeles nydelig<3
    Men det sier vel seg selv med så flotte foreldre!!
    Ha en suuuper baby-kose-tid:) Så kommer meg å Maggy opp å hilser på en dag!!
    Stor klem fra Miriam :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Putene var like fine som vi synes på messen :) Ble utrolig lekre i den grå sofaen vår. Fersken fargen får man lyst å spise opp... ;)
      Hehe, ja han lille fyren vår er verdens skjønneste! Kliss lik sin pappa :)
      I dag er det gravemaskin som graver bort veien vår, så i dag kommer vi oss ikke ut på tur... I DET fine været!! Jaja, vi er inne å koser i stedet... ;)
      Vi sees Miriam!
      Klem Henriette

      Slett
  2. Å kjære vennen!
    Ble SÅ glad da du hadde vært innom......
    Å du å du som du koser deg med skjønningen.....og boble.....ja bare å nyte hvert sekund for det er en egen lykke!
    Så lekkert det var hos deg med fersken.....ble fristet jeg nå... Rosa og fersken maybe?? Kniiiis.
    Bjarte kom nettopp inn døren med en KASSE med blomster til meg!!!! ÅÅÅÅÅ det er kjærlighet DET!
    Skulle egentlig få luftetur til blomsterbutikken, men hodet mitt er helt ute på tur i dag,så jeg måtte bli hjemme.Bedre nå.....medisin med blomster vettu ....
    Det går endelig fint med foten,legen er superførnøyd og det blir spennende fremover.
    Gleder meg å komme på baby visitt og kose med gullet og klemme mammaen!
    Vi snakkes en dag vi kjære vakre Henriette.
    Hils så mye til Helge!

    God GOOOOD klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, baby er en egen lykke altså! Det er mye bedre enn man tror på forhånd :) Nå sitter han å koser her mens jeg skriver svar til deg... hehe... ;)
      Gleder meg til du skal se han. Han er sykt skjønn.... ;)
      Fersen putene hadde passet nydelig fint hos deg tror jeg. perfekt sammen med rosa da, og i den brune sofaen din... mmmm... nydelig!
      ÅÅÅ du og Bjarte er love altså...! Han er den flinkeste jeg vet å kjøpe blomster. Og du er den jeg kjenner som blir mest glad for blomster :)
      Det er så kjekt å ha masse blomster når en må være mye inne. Det er viktig medisin ja :)
      Ha så god bedring med foten og håper alt jeg kan at den blir så bra som legen vil!!
      Kos deg med sol og nydelig vær!
      Kan tro det er nydelig i ditt lysthus for tiden...
      Stoor klem og masse love og kisses til deg min kjære venn!

      Slett
  3. Å herlighet som dere må kose dere nå! Sikkert en fantastisk tid :) Og den herlige baby-lukten!
    Jeg gleder meg i hvert fall masse til å se den lille prinsen! Er stor sannsynlighet for at jeg kommer en tur innom når jeg er tilbake i Bergen ;)
    Kos dere uendelig mye! Vi sees nok om ikke lenge ;)
    Stor klem fra meg

    SvarSlett
    Svar
    1. ja, det er så koselig med baby at en kan besvime! Han er så skjønn atte :)
      Gleder meg til du skal se han! Ja, du må komme på besøk når du er hjmme i Bergen. Gi en lyd når du er her du! Kanskje vi kan ta et nytt gamle-Anemone-gjengen-treff igjen... Var veldig koselig sist :)
      Du er vel midt i eksamenstid du nå... Lykke til hvertfall!!
      Håper dere har sluppet unna flom der borte, by yhe way....
      Vi sees om ikke så veldig lenge vi da :)
      Hilse Magnus og ha en så fin dag videre!
      Klem klem Henriette

      Slett
  4. Gratulerer såååå myyye med babyen <3 Så herlig!
    Nyyyyt og kos dere :)
    Skjønne bilder i fersken..liker stilen din!

    Fin uke videre :)
    Klem Wenche

    SvarSlett
  5. Tusen takk Wenche!
    Vi koser oss så mye nå. Baby er virkelig så kos :)
    Ha en så fin helg!
    Klem Henriette

    SvarSlett