onsdag 20. mars 2013

Påske-pastell-boom

 
Jeg bare MÅTTE ha pastell-boom på kjøkkenet til påsken i år...
Rosa, mint, gult, lys turkis. Deilige vår/ påske farger!
 
 
Jeg pleier å samle pynten i slike kurvbrett.
Ryddig uttrykk selv om det er mye pynt fremme...
Keramikk fra Rice.
Påskeegg Maileg.
Tildakanin har tante Vigdis sydd :)

 
Karse er plantet i bomull i halve eggeskall.
I en malt eggekartong står de å spirer sammen med dekoregg i duck-egg-blue
 
 
Rosa ranunkler er blomstersnop...

 
En "gammel" kaninfamilie er hentet frem igjen etter mange påsker i en eske.
I pastell-påsken på kjøkkenet ble det plass til disse igjen :)
 

 
Duck-egg-blue dekoregg i kopper fra Rice
Jeg elsker denne fargen akkurat nå til påske!

 
Til helgen er det palmehelg og påsken er i gang!
Hos oss blir det lange frokoster, bursdagsfeiringer, turer i skogen,
(baby i magen= ski utgår for meg i år)  Hardanger, pastell-boom og forhåpentligvis vårSOL!
 
Håper du lader til påske der du er :)


7 kommentarer:

  1. Å søde!!!!
    TUSEN TAKK FOR I GÅR!!!!!
    Super kos å sitte og KOSE seg på ditt herlige dånelekkre påske kjøkken!
    Kommer ikke over den deilige maten og de nydelige servisene dine!!
    Vi sees på fredag darling!
    Gleder meg:):):)

    Smask

    SvarSlett
  2. TUSEN TAKK for i går!! Var så koselig at jeg var fremdeles glad når jeg våknet i dag tidlig.. ;)
    Alltid så koselig å henge med deg og M. Dere er verdens skjønneste :)
    Ikke rart du var full i fjær i går... Det var hull i dunputen der med deg!! Fjær OVERALT når jeg skulle kaste den ut i dag...! Hehe...
    Gleder meg kjempemasse til fredag!! SÅ gøy at vi sees igjen så snart :)
    Kos deg med påskepynting så lenge, så sees i meget snart søde!
    Kiss and love Henriette

    SvarSlett
  3. Åh dette var søt påskepynt, Henriette! :)
    Kjempekoselig med slik påske på drømmekjøkkenet deres da! ;)
    Nå gleder jeg meg sååå til å komme til Bergen i påsken! Gleder meg jo mer til påske enn jeg gjorde til jul :P Tenker å ta igjen litt juleferie som gikk til lesing i påsken jeg ;) Skal gå så masse på fjellet! :) Hadde vært veldig kjekt om vi kunne sees en dag i påsken! Såå lenge siden sist nå! Må også innom på Anemone og hilse på, og se så fint det er der :)
    Håper du koser deg masse denne tiden! Og du, badet ble jo "suuupersnyggt"! Dere er så flinke! :D
    Stoor klem fra påskeferieklar-Oda :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Oda!!
      Ja, bare MÅTTE ha slike farger på kjøkkenet i år ;)
      Påske er nesten like koselig som jul, ja... Nesten... ;) Husker du Lexington-boken..?? Oh my... Gleder meg allerede til å blade i den til neste jul... ;) Hehe... Men påske er deilig! Vårlig og deilig som regel. Deilig med fjellturer :)
      Blir jo ikke ski på meg i år, så det blir anderledes i år. Men like koselig likevel :)
      Ja, hadde vært kjempekoselig å treffes i påsken! SÅ lenge siden nå. Kanskje vi kunne hatt lunsj her hos meg en av dagene i uken... Tirsdag feks... Kanskje Monica også vil bli med.. Melder deg om det!
      Kun noen dager igjen så er det påskeferie for deg da! Lovely :)
      Sees sikkert snart vi da!
      Stooor klem på deg!

      Slett
    2. Hehe, ja NESTEN ;) (ikke si det til noen, men jeg gledet meg litt til jul her om dagen!! ;)) crazy jeg.. Åh ja... lexington-boken.. smelt! Du får ta skitur til neste år da, men nye family'en din ;) Å en koselig påskelunsj hadde vært kjekt! Og med Monica også!:) Men nå må du ikke ta på deg for mye, må du huske! ;) Tirsd er perfect! ;) Meldes! Sees så snart :) Kjempeklem til deg :)

      Slett
  4. Så koselig du har pyntet Henriette !!
    Friske, glade og vårlige farger ?

    Tenker du gleder deg til familieforøkelsen :)

    Er du sluttet hel på Anemoner nå ?
    Tipper det er litt rart, men samtidig godt når først beslittningen er tatt.
    Håper formen din er fin og at du får fine påskedager med de du er glad i !!

    Klem Heidi

    SvarSlett
  5. Hei Heidi!
    Så kjekt, ble deilige friske pasteller på kjøkkenet denne påsken.. Måtte bare ha litt vår nå... :)
    Nå er jeg helt sluttet på Anemone ja. Nå begynner Miriam å komme inn i alle systemer, så nå fikser hun det selv. Jeg har jo tenkt på det leeenge ja, så er igrunn veldig deilig. Noe med butikk savner jeg jo, men mye savner jeg ikke... Jeg er ferdig med butikk i denne omgangen.
    Nå gleder vi oss kun til baby :) + at jeg leser mye nå før babyen kommer, har fire eksamener rett etterpå... ;)
    Ha en så fin påske du også! Håper på sol og vår :)
    Klem Henriette

    SvarSlett