onsdag 16. januar 2013

Mood board og januarinspirasjon



Noen flere som har lyst på noe nytt og en liten fornyelse hjemme nå i januar...?
Jeg har!!
Ikke så mye, bare noen nye puter, nye friske blomster, en ny fargenyanse.

Mitt mood board ser slik ut om dagen:
Sort / hvitt.  Natur. Bitte litt dus fersken. Harlequin ruter. Friske, krispe blomster. 

Harlequin ruter i sort hvitt står som nr. 1 på listen!
Helst i form av  noen fine puter... Vet du om noen, si gjerne til!
Litt dus fersken farge innimellom er faktisk kommet i hus.
Hvitmalte stubber. Som bord, eller krakk på badet. Med hjul kanskje...
Snøballer i porselen fra keramikker Norvald Hemre er verdens fineste med lys i!
Elsker mine og gleder meg til jeg kan ha peoner i de igjen...
Sorte detaljer finnes fra før hjemme hos oss, er så fint mot det hvite. Noen flere sorte detaljer er planlagt... ;)
Så vil jeg ha slik kjemperufsete saltvannsflette :) Jeg elsker trått, rufsete, surfehår enten det er kort eller langt. 
Sparer til lengre hår og har masse januarinspirasjon om dagene :)

Ha en så fin dag der ute!
Håper januarinspirasjonen finner deg!

2 kommentarer:

  1. Veldig fint moodboard! Ser vi har mye felles på den listen... ;) Digger rutemønsteret! Og kjenner jeg også vil ha en fresh farge inn i interiøret i år! :D Lilla skal visst være årets farge.. men jeg tror jeg vil ha en lys lakserød! Fine toner ilag med svart og hvitt :D
    Kose deg i helgen! :D
    Stor klem :D

    SvarSlett
  2. Hehe...Oda! Vi pleier jo ha litt like moodboards... ;) Om du vil ha lakserødt er den nye Tine k kolleksjonen noe for deg! Masse fint :)
    Du må si om du kommer over sånne harlequin puter. I sort hvitt... Jeg skulle ønske Day eller Tine k kom med noen i sine kolleksjoner... Vil ha de litt i den stilen, litt rufs i kantene gjerne. Ikke sånne retro-kule... Du vet! ;) hehe..
    Ha en så fin helg i Kongsvinger!!
    Nå er jeg ferdig på jobb og skal hjem og ut på tur :) Er 13 minus, sol og kjempefint hos oss :)
    Stoor klem på deg!

    SvarSlett